Van Lief en Leed is een op en top Haagse band. Ze spelen zelfgeschreven Nederlandstalige pop, rock en reggae. Hun muziek gaat over liefde, relaties en sociale issues maar ook over onze mooie Hofstad en zélfs over ons eigen Prins Hendrikplein. Deze, lekker in het gehoor liggende nummers, dansbaar en met humor gebracht zijn al jaren een succes in het Haagse circuit.
Mede mogelijk gemaakt door de Ooievaart Den Haag 25 jaar
Terug














