Ze zeggen dat jong geleerd oud gedaan is. Zoals ieder jaar zijn het ook dit jaar weer de kinderen van de Max Velthuijsschool en CBS De Spiegel, twee basisscholen uit de wijk die het festivalspits afbijten. Maandenlang hebben ze hun optredens geoefend en op woensdag mogen ze eindelijk los. Chaos en plezier gegarandeerd. Kom ze ook toejuichen!
Terug














