Omdat we het zo gezellig vinden, is er ook dit jaar weer een ontbijt. Voor een luttele 4 euro kun je gezellig met je mede-festivalgangers ontbijten of brunchen op het plein onder het genot van een muziekje. Op = op en vooraf aanmelden kan niet, dus wees op tijd!
Terug














