BuisBom is een explosieve act die de boel laat knallen met energieke housetracks met pop- en hiphop-invloeden. Matteo Buising (2002) en Benjamin Bom (2003) besloten hun krachten én achternamen te bundelen en er ontstond iets explosiefs. 15 augustus kwam hun eerste album ‘’Explosief’’ uit op Spotify en andere streamingdiensten. Een dag later wonnen ze ‘’Young Talent In The Park’’ in Den Haag, waarna ze de dag erna het ‘’Haags Beat Festival’’ mochten openen. Sindsdien hebben ze na 3 radioshows zowel het Paardcafé als Zwarte Ruiter compleet op z’n kop gezet. BuisBom is geen kinderachtig rotje, dit is het muzikale equivalent van een zelfgemaakt explosief dat midden in je dansvloer tot ontploffing komt. Muziek die niet alleen te horen is, maar die je voelt. De lont staat aan, het feest kan beginnen. BOEM, hier is BuisBom!
Terug














